שאלות ותשובות – אוקראינה

עמוד השאלות והתשובות מיועד להציף את כל השאלות שעשויות לנקר בראש ההורים לעתיד. נבחן את השאלות ותשובותיהן.

ש: איזו אם פונדקאית ניתן למצוא באוקראינה?

אם פונדקאית תהיה בת 25- 35 ואם לילד אחד לפחות, שהיא ילדה. האם הפונדקאית תעבור בדיקות רפואיות לגילוי מחלות מידבקות ובדיקות נוספות. היא תתנזר משתיית משקאות חריפים ואף תעבור הערכה פסיכולוגית.

ש: האם אוכל לקבל הערכת זמן ומחיר של תכנית פונדקאות?

המחיר תלוי בסוג החבילה שנבחרה. בנוגע להיבטים ספציפיים של משך התכנית וצורת התשלום, מומלץ ליצור אתנו קשר.

ש: מה היא תכנית התשלומים?

בהתאם לתכנית שנבחרה, התשלום יתפרש, בדרך כלל, על 3 עד 4 תשלומים.

ש: מה גובה ההוצאות לתוספת של הפריה חוץ-גופית?

ההפריה החוץ-גופית הראשונה נכללת בתשלום החבילה שנבחרה. אם הניסיון הראשון אינו עולה יפה, תצטרכו לשלם את מחיר הקליניקה לביצוע ניסיונות נוספים של הפריה חוץ-גופית.
ש: כמה תמיכה אתם מציעים בנוגע לסוגיות לוגיסטיות?
בנוגע לסוגיות לוגיסטיות, אנחנו מעניקים את מלוא התמיכה. הוצאת אשרה לאוקראינה, מציאת מקום מגורים מתאים, הזמנת מתורגמנים ואף סיורים תיירותיים יאורגנו על ידנו.

ש: מה תהיה שכיחות ביקוריי באוקראינה לשם השלמת תכנית פונדקאות מוצלחת ומה יהיה משך כל ביקור?

הביקור הראשון מיועד למסירת זרע ו/או להוצאת ביציות, אם שכרת את שירותיה של תורמת ביציות. השהות היא, בדרך כלל, בת 3 עד 5 ימים. יהיה צורך לשוב לאוקראינה שנית זמן קצר לפני לידת הילד, שלאחריה יעבור אליך.
שהות זאת תהיה יותר ממושכת, בערך שבועיים, ובמהלכה יהיה צורך למלא אחר כל הפעולות הרשמיות עם קבלת היילוד, לפני החזרה לביתך. הדבר תלוי בהליכים המשפטיים באוקראינה, וכן במדינה שלך.

ש: האם יש צורך באשרת כניסה לאוקראינה?

יצוין כי אזרחי מדינות האיחוד האירופי, ארה”ב, יפן, שווייץ ומדינות בריה”מ לשעבר אינם זקוקים לאשרה. אזרחי מדינות אחרות חייבים באשרת כניסה והדבר מצריך שבוע.

ש: מה ההליכים הדרושים לקביעת תור לקליניקה?

כל הפגישות של הלקוח ושל האם הפונדקאית עם הקליניקה יוסדרו על ידנו.

ש: האם קליניקת “ניו לייף” מבטיחה בוודאות לידת תינוק, כדוגמת קליניקות אחרות?

כל קליניקה שואפת ללידת תינוק מוצלחת. אך אי אפשר להבטיח דבר שכן תמיד נכנס לתמונה גורם המזל. במקרים מסוימים ההליך מוכתר בהצלחה בניסיון הראשון, בעוד במקרים אחרים נזקקים הלקוחות לניסיונות נוספים.
ש: לפני התחלת התכנית, האם יש בדיקות נוספות שיש לבצע?
סדרות בדיקות נפרדות נערכות לכל אחד מבני הזוג. לבעל ייערכו בדיקות HIV , סיפיליס, הפאטיטיס B ו-C וספירת זרע. לאישה ייערכו בדיקות כמו אולטרה-סאונד ואגינלי ובדיקת סוג דם, רזוס, HIV, סיפיליס, הפאטיטיס B ו-C , משטח ואגינלי (צביעת גראם) ובדיקות דם.

ש: האם עלולות להתעורר בעיות משפטיות כלשהן אם נחליט על פונדקאות באוקראינה?

הפונדקאות באוקראינה אינה כפופה למגבלות משפטיות בתנאי שהזוג נשוי כחוק. מרגע ההתעברות ועד רגע הלידה ההורים לעתיד נחשבים להורים החוקיים של התינוק שנולד מאם פונדקאית. אולם יש להסדיר מסמכים מסוימים הנוגעים להסכמה ולהוצאות, עם הפתיחה בתהליך.